sâmbătă, 14 noiembrie 2009

XOXO Gossip Girl




O da, m-a prins febra GG :P. Stiu ca multi asteapta cu nerabdare inceputul sezonului 3, eu abia acum incep sezonul 2, dupa ce pe primul l-am terminat rapid.Ce fata nu e atrasa da un astfel de serial?!

Marele plus (pe langa New York) este scorpia perfecta, o foarte tanara si neinteleasa Scarlett a zilelor noastre, daca am fi americani bogati, si anume domnisoara Blair Waldorf. Teoretic, nu ea este personajul principal, dar eu pentru ea ma uit.(Si bineinteles pentru Chuck Bass :X:X:X)  Blair este o snoaba cu un stil aparte, obisnuita sa obtina mereu ceea ce vrea. Iar spre deosebire de restul fetelor alintate, ea reuseste asta prin scheme ciudate si “calcand pe cadavre”. Cea care ar fi trebuit sa imi atraga atentia este Serena van der Woodsen, o blonda inalta si transformata in fata draguta, dupa un trecut de party girl a la Hilton. Serena nu e tocmai un cliseu si nu pot spune ca am ceva impotriva blondelor, dar pur si simplu se pierde in spatele lui Blair. Nu aceeasi impresie o au fanii ei, si cu siguranta nu asta e intentia scenaristilor. Asta e, fata rea ajunge in fata, nu ca Blair ar fi rea….
Acum degeaba mai recomand eu serialul, are deja o groaza de fani. Foarte important de mentionat sunt tinutele actorilor, extrem de scumpe si probabil ultimul racnet. Enjoy.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu